سه-مانعی-که-شرکتها-برای-تبدیل-به-جهت-یابی-بازاریابی-با-آن-رو-برو-هستند

محصولاتی که دارای عبارت 'سه-مانعی-که-شرکتها-برای-تبدیل-به-جهت-یابی-بازاریابی-با-آن-رو-برو-هستند' هستند

پاورپوینت ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با عنوان ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان در حجم 24 اسلاید شامل چالشهای فعالیتهای اقتصادی در اقتصاد جهانی، بازاریابی چیست، تعریف تعدادی از اصطلاحات استفاده شده در بازاریابی، وظیفه بازاریاب، پنج شرط مبادله، بازاریابی رابطه، شبکه بازاریابی، مدیریت بازاریابی، حالات هشت گانه تقاضا و وظایف بازاریابی

محصولات پر فروش

دسته بندی محصولات

بخش همکاران
بلوک کد اختصاصی